Wat zijn we trots! Keus Schoonmaak is bekroond met de Best Practice Award 2024 in de categorie MKB. Deze prestigieuze erkenning van Code Schoonmaak bevestigt onze toewijding rondom werkgeluk én onze missie: Schoonmaak maakt gelukkig. Het winnen van deze award bewijst dat onze unieke aanpak en betrokkenheid een verschil maken voor zowel onze medewerkers als voor onze klanten.
Bij Keus Schoonmaak vormen onze medewerkers het hart van ons bedrijf. Zij zijn ons belangrijkste kapitaal. Daarom is hun geluk en welzijn onze hoogste prioriteit. Wij geloven dat werkgeluk de basis is voor tevreden klanten en succesvolle samenwerkingen. Door actief te werken aan het welzijn van onze medewerkers en hen te betrekken bij onze bedrijfsvoering, creëren we een werkomgeving waarin iedereen kan groeien en floreren. En die toewijding, is nú beloond met deze prachtige award!
De jury van de Best Practice Awards 2024 heeft ons werkgelukbeleid met lof erkend. Ze prezen onze inzet om medewerkers een stem te geven, en onze focus op een hecht community gevoel. Keus Schoonmaak zorgt met positiviteit, communicatie en geluk voor een werkomgeving waarin iedereen gelukkig kan zijn.
Deze award betekent meer dan alleen een titel. Het bevestigt het vertrouwen van onze klanten en zet ons verder op de kaart als een organisatie waar innovatie en werkplezier centraal staan. Het helpt ons om nieuw talent aan te trekken dat zich wil aansluiten bij een bedrijf dat werkgeluk vooropstelt. En daar worden wij gelukkig van!
Bij Keus Schoonmaak staan onze medewerkers centraal. Zij zijn de drijvende kracht achter ons succes, en daarom investeren we de komende jaren volop in hun ontwikkeling, motivatie en werkgeluk. Met een heldere toekomstvisie, waarin vertrouwen en samenwerking de kern vormen, werken we stap voor stap aan een werkomgeving waarin iedereen zich gewaardeerd en verbonden voelt. Deze visie onderstreept onze toewijding aan onze mensen en versterkt de band binnen de Keus-familie. Want bij Keus Schoonmaak geloven we: gelukkige medewerkers maken het verschil!
Om dit te waarborgen, monitoren we jaarlijks onze voortgang met medewerkerstevredenheidsonderzoeken (MTO) en klanttevredenheidsonderzoeken (KTO). Ook volgen we de Net Promoter Score (NPS) en Employee Net Promoter Score (eNPS) om inzicht te krijgen in de tevredenheid en loyaliteit van klanten en collega’s. De resultaten delen we transparant en gebruiken we om prioriteiten te stellen en acties uit te zetten. Zo blijven we groeien en werken we samen aan een toekomst waarin werken bij Keus écht een beleving is!
Bij Keus Schoonmaak geloven we sterk in jou. Je bent belangrijk voor ons team en wordt zichtbaar gewaardeerd door zowel klanten als collega’s. Ons instroomproces zorgt ervoor dat je snel kunt uitblinken. Vertrouw op je leidinggevende, die ook in jou vertrouwt. Wij geloven in jouw capaciteiten en bieden volledige steun. Met onze waardering erkennen we jouw inzet en toewijding. Welkom bij Keus Schoonmaak, je bent een gewaardeerd lid van ons team waar we trots op zijn
Positiviteit, Communicatie en Geluk worden binnen Keus vertaald naar alledaagse momenten die medewerkers waarderen. Maar deze kernwaarden krijgen ook vorm in de MijnKEUS app. Deze community management app richt zich op het creëren en onderhouden van een sterk community gevoel binnen Keus Schoonmaak. De MijnKEUS app omvat activiteiten zoals het organiseren van interne evenementen, het faciliteren van communicatie tussen medewerkers op verschillende locaties door het land, het bevorderen van teambuilding, het verhogen van vakkennis door de diverse kennispagina's en het stimuleren van betrokkenheid bij bedrijfsinitiatieven. Ook is het een plek waar collega’s dagelijks hun geluksmomenten kunnen delen met elkaar in een veilige en afgeschermde omgeving.
Om aan het geluk van onze medewerkers bij te dragen, hebben wij The Dream Machine ontwikkeld. The Dream Machine is een grote automaat, waarin je een bal met jouw droom stopt. Ieder 1e maandag van een nieuw kwartaal wordt door de directie een bal getrokken. Wij doen daarna ons uiterste best om die droom een stap dichterbij te brengen of zelfs in vervulling te laten gaan. We hebben inmiddels een etentje verzorgd, een dag op een manege beleeft en een dagje Efteling cadeau gedaan. Allemaal wensen die collega’s voor elkaar in hebben geleverd.